Call-center

In order to create additional convenience for the population and clients, including small businesses and private entrepreneurship, identify and eliminate problematic issues, as well as optimize the activities of the structural divisions of the exchange, the work of the Call Center has been organized.

If you have any questions about the accreditation of trading participants, client participation in exchange, fair and auction trading, the provision of interactive services on the special information portal of the exchange and other issues related to the activities of the exchange, you can contact the Call Center.

Opening hours: 24/7.

(+998 71) 207-00-33

 

 

Результаты обращений по Горячей линии (Call-центр) за 2024 год

Отделы

I квартал

II квартал

III квартал

IV квартал

ИТОГО

Отдел по развитию информационных технологий и разработке новых программных продуктов

3

3

   

6

Отдел по сопровождению и обслуживанию информационных программ

46

35

   

81

Расчетно-клиринговая палата

990

925

   

1 915

Бухгалтерия

3

8

   

11

Маклериат

151

114

   

265

Управление по организации электронной коммерции и государственных закупок

6 306

6 325

   

12 631

Центр по анализу товарных рынков и прогнозирования

0

0

   

0

Отдел по работе с обращениями

141

25

   

166

Юридический отдел

3

1

   

4

Другие

1 861

1 743

   

3 604

ИТОГО

9 504

9 179

   

18 683

На рассмотрении

 

 

 

 

 

Рассмотрено

9 504

9 179

   

18 683