Call-center

In order to create additional convenience for the population and clients, including small businesses and private entrepreneurship, identify and eliminate problematic issues, as well as optimize the activities of the structural divisions of the exchange, the work of the Call Center has been organized.

If you have any questions about the accreditation of trading participants, client participation in exchange, fair and auction trading, the provision of interactive services on the special information portal of the exchange and other issues related to the activities of the exchange, you can contact the Call Center.

Opening hours: 24/7.

(+998 71) 207-00-33

 

 

Результаты обращений по Горячей линии (Call-центр) за 2024 год

Отделы

I квартал

II квартал

III квартал

IV квартал

ИТОГО

Отдел по развитию информационных технологий и разработке новых программных продуктов

3

3

0 1 275

1 281

Отдел по сопровождению и обслуживанию информационных программ

46

35

34 13

128

Расчетно-клиринговая палата

990

925

1 099 33

3 047

Бухгалтерия

3

8

0 0

11

Маклериат

151

114

118 112

495

Управление по организации электронной коммерции и государственных закупок

6 306

6 325

6 802 3 364

22 797

Центр по анализу товарных рынков и прогнозирования

0

0

0 0

0

Отдел по работе с обращениями

141

25

16 2

184

Юридический отдел

3

1

1 0

5

Другие

1 861

1 743

1 787 1 924

7 315

ИТОГО

9 504

9 179

9 857 6 723

35 263

На рассмотрении

 

 

 

 

 

Рассмотрено

9 504

9 179

9 857 6 723

35 263