Call-center

In order to create additional convenience for the population and clients, including small businesses and private entrepreneurship, identify and eliminate problematic issues, as well as optimize the activities of the structural divisions of the exchange, the work of the Call Center has been organized.

If you have any questions about the accreditation of trading participants, client participation in exchange, fair and auction trading, the provision of interactive services on the special information portal of the exchange and other issues related to the activities of the exchange, you can contact the Call Center.

Opening hours: 24/7.

(+998 71) 207-00-33

 

 

Результаты обращений по Горячей линии (Call-центр) за 2024 год

Отделы

I квартал

II квартал

III квартал

IV квартал

ИТОГО

Отдел по развитию информационных технологий и разработке новых программных продуктов

3

3

0  

6

Отдел по сопровождению и обслуживанию информационных программ

46

35

34  

115

Расчетно-клиринговая палата

990

925

1 099  

3 014

Бухгалтерия

3

8

0  

11

Маклериат

151

114

118  

383

Управление по организации электронной коммерции и государственных закупок

6 306

6 325

6 802  

19 433

Центр по анализу товарных рынков и прогнозирования

0

0

0  

0

Отдел по работе с обращениями

141

25

16  

182

Юридический отдел

3

1

1  

5

Другие

1 861

1 743

1 787  

5 391

ИТОГО

9 504

9 179

9 857  

28 540

На рассмотрении

 

 

 

 

 

Рассмотрено

9 504

9 179

9 857  

28 540